Kulinarne inspiracje, świąteczne pierniczki

 

  
Witajcie Kochani
Czas na kolejną inspirację bożonarodzeniową:)
 
Długo się zastanawiałam, który wzór foremek wybrać w tym roku i poraz kolejny wygrały renifery:)
Przez większość czasu wygrywały bałwanki, ale po ich wykonaniu niektórym " testerom" kojarzyły się z tym co nie powinny więc produkcję wycofałam ;P
 
Prosty i szybki przepis na ciasto znajdziecie na blogach kulinarnych, a u mnie inspiracja na dekorację:)
 
Życzę udanej kulinarnej zabawy!
 
 
GINGER
 


 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Obiecałam, że skomentuję i jestem, będę regularnie:)) pierniczki piękne, ale czekam na panią manager od vipów na Narodowym;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz:-*
    U Ciebie też będę regularnie:-)
    To jest przeznaczenie! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger