Zdrowe postanowienia


Wszystko co jemy i pijemy wpływa na nasze zdrowie, samopoczucie, kondycje psychiczną. Czasem jeżeli sobie czegoś nie postanowimy trudno nam trzymać dyscyplinę. Jak każda kobieta uwielbiam słodycze ale też uwielbiam przymierzać ubrania i bez zmartwień patrzeć na siebie w lustrze. Moje postanowienie, to wytrzymać do świat Bożego Narodzenia bez kupowania słodkich przekąsek.

Dlaczego do tego okresu?




Bo jest on dla mnie szczególny, choć w planach miałam w te święta schować się przed całym światem ale siła którą obwarowują mnie przyjaciele nie pozwala mi tego zrobić, być sobą i przejść przez to co los nam daje będzie moim szlakiem by przetrwać.

Pomoże mi w tym miód który pochodzi z małej pasieki "u Kubusia" :).Dobra czarna herbata, łyżka miodu i plasterek cytryny. Świetne rozwiązanie na jesienno- zimowe dni. O właściwościach miodu chyba nie muszę pisać, :) Zdrowie! - przede wszystkim ! ;)

GINGER




7 komentarzy:

  1. To w końcu jesteś silna juz czy jeszcze nie?? Bo co post to różnie piszesz. Aa i z wracaj uwagę na błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za madrala i ciekawskie jajo haha

      Usuń
    2. Hmmm, jak dla mnie każdy post aż krzyczy o sile naszej autorki:) A co do błędów to może by tak "już" a nie juz. Oczywistą rzeczą jest, że liczy się przesłanie a nie ortografia. Tak więc może jeśli chcesz się anonimie wypowiadać na temat ortografii to odsyłam na bloga o innej tematyce.....
      Pozdrawiam Kasia F:)

      Usuń
    3. Skąd taka niezdrowa ciekawość??
      Jeśli tak regularnie i z pasją czytasz bloga Basi i co więcej, wyjeżdżasz z pytaniami takiego pokroju.. cóż, minimum dobrych manier woła o podpis drogi Anonimie. Żeby choć autorka wiedziała, któż to jest taki zainteresowany jej samopoczuciem.

      Swoją drogą, pytanie ciut nie na temat, naprawdę nie widzę związku herbaty z miodem i zdrowymi postanowieniami z byciem 'już' czy 'jeszcze nie' s i l n ą .

      A, i polecam do przestudiowania, słowik, powiedzmy języka polskiego, czy nawet ortograficzny - może rozwiniesz większego skilla w wyłapywaniu cudzych błędów. O, a przy okazji swoich :) 'ZWRACAJ drogi anonimie uwagę na błędy… '

      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Widzę, że ktoś tu ma problem ze sobą i swoimi emocjami. Jest wiele innych, lżejszych blogów na poziomie kogoś kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem:)

      Usuń
    5. Jak ktoś się zbytnio interesuje czyimś życiem dla mnie znaczy jedno: Nie umie żyć swoim !!! Więc Basia żyj tak jak dotychczas, zarażaj ludzi pasją, optymizmem, pomysłem na życie, własnym stylem a przede wszystkim tym, że jak już coś robisz to robisz to na 100 % ;) Bo jak widać jesteś w tym naprawdę dobra ...

      Usuń
  2. My sweet Ginger :* Już nie mogę się doczekać gdy zasiądę wraz z Tobą wygodnie na kanapie i będziemy się delektować uzdrowicielską mocą rzeczonego miodu...
    Czytam sobie komentarze pod Twoim wspaniałym i niezwykle interesującym"postem" (ujęłam ten zwrot w cudzysłowie, gdyż obawiam się o "bana" ze względu na zapożyczenia z języka angielskiego" :>) i zastanawiam się na temat ludzkich przemyśleń .. ostatnią rzeczą, która przyszłaby mi do głowy jest komentować ortografię, bądź najmniej istotny wątek wypowiedzi... Anonimie z pierwszego usłanego błędami komentarza... nie życzę sobie tego typu wpisów na tym blogu. Tu wypowiadają się ludzie z klasą! Ot co!
    Buziaki dla Best Ginger Ever !! :*
    Kamisia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger