Świąteczne inspiracje, BAŁWANKI

 
S K A R P E C I A N E
B A Ł W A N K I
________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
Kochani
 
Powoli zaczynam cykl przedświątecznych inspiracji.
Tak jak w zeszłym roku, postaram się na bieżąco dzielić z Wami moimi pomysłami na dekorację( i nie tylko) bożonarodzeniową.
 
Dziś nauczymy się przygotowywać bałwanki ze skarpet;)
Kasiu F. moja świąteczna mentorko!
Dziękuję za podesłanie mi tej inspiracji, dzięki Tobie może uda nam się stworzyć w tym roku bałwankową armię;-*
 
Czas przygotowania takiego bałwanka to dosłownie kilka minut.
To, w co go ubierzecie zależy tylko od Was:)
Ja wykorzystałam dodatkowo kolorowe skarpety, z których zrobiłam czapeczki i sweterki.
 
Udanej zabawy!
 
GINGER
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger