(od września) widzimy się w KATO

#KATO
#LOVESILESIA
#PASSIONINMYHEART





Każda zmiana w życiu niesie za sobą trochę niepokoju oraz stresu.
Lęki, które nam towarzyszą są przyczyną obaw przed nieznanym.
Dokładnie takie uczucie miałam w momencie, kiedy wyprowadzałam się z Katowic do stolicy.

Po ponad dwóch latach emocje opadły, życie się ustabilizowało, ale tęsknota za ludźmi, za życiem, które zostawiłam tylko się pogłębiała.

Coraz piękniejszy obraz Katowic i coraz weselsi i dumni mieszkańcy nie ułatwiali mi sprawy:)
Tęsknota, tęsknota i tęsknota, to ona jest główną przyczyną mojej decyzji o powrocie na Śląsk.

Tej decyzji jednak już nie towarzyszy lęk przed nieznanym.
Tej decyzji towarzyszy wielka radość, pozytywna energia, ekscytacja i wielkie wzruszenie.
Cdn.



GINGER


2 komentarze:

  1. Super, wiem co czujesz Ginger :) Ja też tęsknię za katowicami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilio, ja słucham swojego instynktu, on jest moim najlepszym doradcą!
    Rób tak jak czujesz, wtedy na pewno będziesz szczęśliwa :-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger