RUN...

 a najważniejsze jest to by być sobą....

Odnaleźć w sobie to co będzie prowadzić Cie przez całe życie i nie wstydzić się szczycić że odkryłeś w sobie pasje.
Nie każdy może powiedzieć od razu ze lubi biegać ale każdy z nas może spróbować w bieganiu znaleźć swój styl biegacza.
Można biegać wyczynowo , za każdym razem przeskakiwać swój poprzedni wynik i dążyć do maksimum swoich możliwości.
A można biegać joggingowo, ustalić sobie cel i w swoim indywidualnym czasie trzymać się go.
Za każdym razem bieg jest inny, lepszy,gorszy.... dzięki temu się nie nudzimy :)
Mój pierwszy bieg który wstawiam na bloga  nie był moją życiówka ;) nieźle się napracowałam :)
Duma z niego podwójna- rozumiecie..?
Ja biegam joggingowo , mój cel to 10 km  a wasz?

GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger