Jestem Basia...

Instruktor fitness, Junior Reebok Presenter 2012.





Jest to mój debiut internetowy wiec trochę się krępuje ;)
Myślę że z Wasza pomocą i komentarzami stworzymy tu coś fajnego na lato bo to dzięki Wam zrodził się mój pomysł.
"Biegnąc" za trendami postanowiłam poprzez prowadzenie bloga - miłośniczek joggingu zarchiwizować nasze dokonania.
Chciałabym umieszczać tu Nasze wyniki, trasy które pokonałyśmy i oczywiście foty by po kilku miesiącach wrócić  do początku i zobaczyć jak daleko zaszłyśmy ,(przebiegłyśmy) :D.
Tu nie ma przymusu, chcesz biegniesz z nami, nie chcesz, nie ma presji.
Chciałabym by te spotkania biegaczek były jak wyjście do kosmetyczki, by dawało nam to taka sama satysfakcje.
Ja będę zawsze, jeżeli tylko macie ochotę zapraszam.
Wiem że każdy z Nas ma swój plan dnia, tygodnia... postaram się by czas i miejsce spotkań do biegu były zróżnicowane godzinowo ale w stałe dni.
Na blogu będą umieszczane wcześniej informacje kiedy i gdzie się spotykamy :)
Niech każdy z nas będzie dla siebie natchnieniem , inspiracja i oparciem w treningu.

Do zobaczenia wkrótce...


GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger