LOVE Warsaw:)


B  I  G    L  O  V E 
________________________________________


W  a  r  s  a  w/  G  I  N  G  E  R 
2 0 1 4


To chyba jest nasz przełom. Po kilku pozytywnych wydarzeniach z ostatniego tygodnia nareszcie czuję, że współgram z tym miastem.

Daje mi dokładnie to, po co tu przyjechałam!
Przez cały czas czułam, że wszystko jest na wyciągniecie mojej ręki, ale za daleko by po to sięgnąć. 

Teraz z lekką ulgą na sercu mogę odetchnąć!:)
Przede mną dużo, dużo pracy! :)
Ależ jestem podekscytowana!!! 






I ten wczorajszy spacer po zajęciach...
Moja nowa Pani Przewodnik Ania, oprowadziła mnie nocą po mieście.
Uwielbiam życie nocne, a nasza stolica w środku tygodnia na pewno nie śpi!:)
Coś czuję, że środowe wieczory będą nasze Aniu;)

Kawiarenki, restauracje, pięknie podświetlone kamienice, to ogromny atut Warszawy.
Wisienką na torcie naszego spaceru był starszy Pan(około osiemdziesiątki) grający na białym pianinie, oczywiście na zewnątrz lokalu!

Taki widok to dla mnie natchnienie!

I z takim pozytywnym nastawianiem jeszcze bardziej nie mogę doczekać się zaplanowanej na nowy tydzień wycieczki;))))))))))
Oby wszystko wypaliło!
Będzie relacja na blogu!:)))))







GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger