...u m b r e l l a s :)


. . . J A K   W   B A J C E 
________________________________________

W o r l d 



Właściciele lokali gastronomicznych ciągle prześcigają się w pomysłach, by zdobyć klienta!
Muszą ciągle dbać o to, by ich lokal wyróżniał się wśród innych!
Jak złowić klienta na haczyk, by akurat wybrał to miejsce?

W miejscu, w którym mieszkam jest dosyć dużo bistro i kawiarni.
Obserwuję tu ciągłą walkę!
Zmiany wystroju ogródków, świeże kwiaty na stole, koce wystawiane na chłodniejsze dni i wieczory.
To standard jeżeli chcesz mieć codziennie pełny lokal!:)

Który wybrać?
Czy jest wśród tych wszystkich pięknych lokali jakiś, który przyciągnie bardziej uwagę?:)))
Jest!!!!
Kawiarnia w podobnym klimacie co inne... tylko, przed jej wejściem są kolorowe parasolki !!!:)))
Ich kolory są bardzo soczyste i już z daleka rzucają się w oczy!:)




F30


Może pamiętacie z innego posta tę fotkę? :) 
Ale chyba nie obrazicie się jak jeszcze raz Wam ją pokaże?:)
Teraz skupcie się na parasolkach, a nie na Maurizio ! ;P;P;P

Uwielbiam na nie patrzeć z okna, dają bardzo pozytywne wrażenie!
Wybralibyście ten lokal???:)


Skąd czerpiemy pomysły?
Co nas inspiruje?
Kreatywność i oryginalność, moim zdaniem to przepis na sukces!
Im więcej czytamy, zwiedzamy, tym bogatszym stajemy się człowiekiem!

A'propos parasolek!
Ania, której serce rozdarte jest między Warszawą a Lizboną, o której w ostatnim poście wspominałam, podesłała mi cudownego bloga!
Lizbona okiem blogerki z wielkim talentem do fotografii.
A w nim: architektura, kultura, moda!
Ciężko mi było oderwać nos od komputera!
I co znalazłam w śród tych fotek, parasolki!!!!!:))))))))))))))))))) 





Co się okazało???:)

Tęczowa aleja w portugalskim miasteczku Agueda jest corocznym standardem letniego wystroju!
Za każdym razem wybierane są inne kolory parasolek!:))))
Parasole przynoszą ulgę w upalne dni, oraz co najważniejsze, wprowadzają ludzi w bardzo dobry nastrój!!!





Genialna prostota wprowadza nas w świat bajki!!!
Moim kolejnym punktem na wakacje stało się to miasteczko;)!!!



W internecie wyszukałam dla Was kilka miejsc, które również zainspirowały się tym pomysłem:)!
Jeżeli świat zmierza w kierunku takich kolorów, to jestem na tak!:)



USA



CHINY



GINGER




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger