KATOwice nocą/ FOTOrelacja






Witajcie Kochani

Jeżeli ktoś nie pamięta skąd się wzięłam, to szybciutko przypominam, pochodzę z Katowic:]
Wyjechałam do Warszawy, by szukać czegoś nowego!
Może trochę obraziłam się na swoje miasto... może trochę na ludzi...

Przed wyjazdem moja koleżanka Ula (mieszkanka Katowic, Ślązaczka) powiedziała mi tak:
"Basia jeszcze trochę poczekaj, szykują się u nas zmiany, miasto potrzebuje takich ludzi jak Ty..."- Ula pamiętasz?:) 

A ja odpowiedziałam tak:
"Ula wrócę tylko wtedy, kiedy miasto się obudzi i zorientuje, że nie ma w nim ławek" :)

W dzisiejszym poście chciałam szczerze oznajmić, że:

Katowice się obudziły!
Katowice mnie zaskoczyły!
Katowice są gotowe na przyjmowanie gości z całego świata!

Najbliższa impreza w mieście, SYLWESTER!

Mam okazję zobaczyć trwające pełną parą przygotowania i chcę moimi amatorskimi fotkami zachęcić Was do przyjazdu!

Jeżeli jeszcze nie macie planów, to jako rodowita Katowiczanka zapraszam do Nas!

KATOWICE SĄ JUŻ GOTOWE, BY WAS PRZYJĄĆ!!!































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger