LONDYN/ FOTOrelacja

L O N D Y N
_____________________________________________________________________________________
g r u d z i e ń
2 0 1 5



Witajcie Kochani,

Wróciłam cała i zdrowa i od razu wrzucam dla Was fotki ze świątecznego wypadu do Londynu.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzę, tylko zachęcę do odwiedzenia Go, bo warto!

Moje odczucia?

Londyn jest wielkim, przepięknym miastem.
Jestem nim zachwycona i na pewno tam wrócę, ale w lato!
Pod względem temperatury pogoda nam dopisała, ale było dżdżysto, co(niestety) nie sprzyja robieniu fotek:/

Architektura Londynu jest tak różnorodna, jak jego mieszkańcy, mogłabym robić zdjęcia w nieskończoność!
Niesamowite tempo życia, niesamowita otwartość ludzi i niestety niesamowite ceny:]
Mnie udało się skorzystać z kilku fajnych promocji w sklepach odzieżowych, ale jeżeli chodzi o puby i restauracje trzeba się solidnie przygotować.

Spędziłam dwa dni w Londynie w ekspresowym tempie, by zobaczyć jak najwięcej, ale udało mi się też kilkakrotnie zatrzymać i zachwycić przepięknym widokiem.

Asiu i Justynko dziękuję Wam za zaproszenia, mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja wyskoczyć na kawę:)












































GINGER




8 komentarzy:

  1. Z jakiej to firmy ten plaszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z atmosphere :-)
    Były też w kolorze karmelowym :-)

    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!
    Koniecznie musisz go zwiedzić!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, ze znajdziemy ! Przy najbliższej możliwej okazji ! :)
    Ps. Shopping udany?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że shopping udany!
    Kilka nowych "perełek " będzie w mojej szafie:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger