Dr House "wszyscy kłamią"...

Moja wiara w ludzi została dosyć mocno zachwiana. W tym tygodniu życie mi wiele wyjaśniło i nie zamierzam się tym zasmucać tylko czerpać! Na przestrzeni kilkunastu godzin wydarzyły się dwie skrajne sytuacje a zarazem tak zbliżone dialogiem do siebie. Z jedną musiałam sama sobie poradzić a druga najpierw mnie zmiażdżyła (bo ileż można brać na siebie).
Dziękuję Kama za motywację  i wiarę,dzięki Tobie odzyskałam moje ulubione okulary:))))))))))

Dedykuję tę notkę serialowemu bohaterowi Doktorowi Housowi.

Dewiza  Dr Housa "wszyscy kłamią" - się sprawdziła.
Dzięki tym skrajnym sytuacją które weszły z buciorami w moje życie widzę że jestem wielka szczęściarą bo otacza mnie każdy rodzaj przyjaciela! :*

A gdy już emocje opadły zaliczyłyśmy z Monią dobry bieg :)

GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger