Versace, Dolce & Gabbana, Armani



BOUNGIORNO

To jest to, co teraz zajmuje moje myśli ... 
Usiąść w centrum Milano przy cappuccino i rozkoszować się widokiem tętniącej życiem stolicy mody. Nowy cel spełni się już wkrótce! Myślę, że będzie to największy pokaz stylu jaki kiedykolwiek widziałam i największa inspiracja dla fanki mody. Uważam że zakupy są równie ważne jak zwiedzanie zabytków-mam nadzieje ze moje towarzyszki podróży zgodzą się ze mną :D
Villa Della Spiga- podobno ulubiona ulica zakupowa Victorii Beckham, nie omieszkam nią się przespacerować i zdać Wam relację o emocjach jakie mi towarzyszyły :) Concept store Corso Cono 10- ulica założona przez naczelną włoskiego Vouge'a Frankę Sozzani,  zgromadziła tam ubrania, biżuterię, buty, perfumy, design najlepszych światowych marek.
Mediolan to także outlety gdzie za grosze można upolować rękawiczki Louisa Vuitton lub apaszkę Gucci.
Nie będę ukrywać, że te sklepy interesuje mnie najbardziej:)
Aż mi ciarki przeszły:)
Czas na szlifowanie Włoskiego !

Całą wyprawę będziemy podążały z endomondo, zapisze każdy kroczek przebyty na ziemi włoskiej :)
Zatem odliczmy .. :)

Buona giornata !

GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger