Muzyka...



To, że muzyka podczas uprawiania sportu nas elektryzuje i daję siłę i bodziec wiemy dobrze.
Rytm nas rozwesela a tempo muzyki dopinguje. Muzyka wpływa na układ krwionośny i oddechowy. Zaobserwowano wzrost częstości uderzeń serca przy słuchaniu muzyki wesołej którą najczęściej wybieramy do biegania albo ćwiczeń siłowych.






Ale na co dzień. Co kształtuje nasze gusta?

Wiele jest gatunków muzycznych, każdy z nich ma inny na nas wpływ...
Jeden wydobywa z nas energie, inny budzi w nas emocje, spokojna skłania do refleksji.
Powód dla którego jej słuchamy to dostarczenie sobie przeżyć emocjonalnych, ponieważ wiele utworów kojarzy nam się z miejscami bądź ludźmi z którymi nas coś łączyło.

Taniec, to jej interpretacja, każdy ma swój sposób.
Mam szczęście bo muzyka to nieodłączny element mojej pracy i przyjemność ciągłej jej interpretacji podczas robienia choreografii na zajęcia.

Moje marzenie...znaleźć się tam!


                      



Kto w świecie muzyki, według Was ma/ miał najlepszy słuch muzyczny, wydobywał najlepsze bity i tworzył unikatowe choreografie? Mój nr 1 to...



       



A w weekend, w klubie z przyjaciółmi, mam okazję zaobserwować jak oni ją czują i wiecie co.... każdy z nich czuje ją chyba inaczej;D hihihi

GINGER






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger