Trening Personalny nr 2...


Z tego co się dowiedziałam od Michała w większości klubów, po wykupieniu karnetu na siłownię, trener po wywiadzie, rozpisuje Ci podstawowy plan treningowy na miesiąc oraz szczegółowo zapoznaje Cie z siłownią i jej sprzętem.
Czyli spokojnie, usługa w cenie karnetu!

Dzisiejszy Mój trening to ciąg dalszy treningu ogólnorozwojowego, technika wykonywania ćwiczeń z obciążeniem, z którym nie miałam okazji wcześniej pracować. Dźwiganie, wypychanie takiego ciężaru przyznam szczerze, że to nie lada dla mnie wyzwanie ale uwielbiam wyzwania, szczególnie w sporcie!




Wykonaliśmy również pomiar masy ciała, masy tkanki mięśniowej oraz procentowego składu tkanki tłuszczowej. Mamy teraz punkt wyjścia do kontroli czy organizm dobrze reaguje na zaaplikowany plan treningowy i żywieniowy. Umożliwi to dokonywanie korekt w ćwiczeniach i diecie.


Naszym celem jest zwiększenie siły, wzmocnienie ciała, nabranie(trochę) masy mięśniowej i ujędrnienie oraz poznanie nowego, równie ciekawego sposobu ćwiczeń. Po dwóch seriach treningowych czuje się bardzo dobrze, Michał motywuje i dopinguje mnie! Jestem pod wielkim wrażeniem(choć nigdy w to nie wątpiłam) jego wiedzy i zaangażowania:)


GINGER

Copyright © Poznaj Ginger