..."Życie falami tsunami, zalewa doznaniami i bodźcami"...


Nabrzmiałe pragnienia, życiowe oczekiwania. Pęd czasu, wieczne rozterki młodości i jej przemijania. Bohaterowie swojego życia, chorzy z miłości chorzy z nienawiści. Wszystkie doświadczenia kształtują i kują nasze charaktery. Ambicje szybkiego stworzenia czegoś co zmieni świat i zmieni nasze, innych życie. Zachwiana wiara w ludzi, ich wyrachowania. Poszukiwanie w tym wszystkim czystej, intensywnej energii.


"Dojrzewanie wiecznie szuka, nie potrzebuje jeść nie potrzebuje spać"...

a jednak potrzebuje ? :( !!! Sport podsyca apetyt do rywalizacji, do walki ze słabościami, toruje nam nowe trasy do pokonywania. Pytanie, czy jesteśmy w stanie wyczuć spadek formy, czy z każdym jej spadkiem będziemy chcieli podejmować walkę? Co skłoni nas do chwili relaksu, wypoczynku, regeneracji i refleksji. Musi stać się najgorsze byśmy zwolnili tępo które zostało nadane?







Ja się nie zatrzymywałam, raczej dodawałam gazu. Bolesny sposób wyrażania siebie przez działanie. Teraz życie mnie zatrzymało, moje życie...co mi chce powiedzieć...zwolnij? Zadbaj o swoją duszę, zadbaj o ciało... ?


..." życie nasze składa się z krótkich momentów Cudownych chwil czy przykrych incydentów"...

GINGER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger