Siła Trenera Personalnego...



Michał o wczorajszym treningu kazał napisać mi tak:)

"Basia była bardzo marudna. Starałem się jak mogłem żeby czerpała radość z treningu ale nie dało rady"

Z końcówką się nie zgodzę!
Może i brakowało mi wczoraj motywacji ale podczas każdego wspólnego treningu czerpie radość:) Taką wewnętrzną czasami, ale radość:)



Powoli zaczynam rozumieć o co chodzi w tych Treningach Personalnych. Jak by Michał wczoraj miał taką minę jak ja wiele byśmy nie zdziałali.
Zadaniem Trenera jest nie tylko przeprowadzenie serii treningów ale też rozbawianie i motywowanie klienta, i tak przez cały dzień. Michał sprawdza się w tym idealnie. Po niedługim czasie wspólnej pracy mogę z czystym sumieniem polecić jego usługi, pomimo tego, że nazwał mnie najgorszą jednostką z jaką współpracował:P







Niedługo kończymy etap wprowadzenia do treningu siłowego i zaczniemy konkretne treningi, dlatego powoli wprowadzamy nowe ćwiczenia. zrobiliśmy wstęp do ćwiczeń z odważnikami Kettlebell . Taki trening pozwala ćwiczącemu na poprawienie swoje kondycji, siły, koordynacji oraz utratę tkanki tłuszczowej. Dominują złożone ruchy, czyli takie które angażują dużo grup mięśniowych na raz, wymuszają większą pracę mięśni stabilizujących, dzięki czemu trening jest jeszcze efektywniejszy. 

Trening z Michałem to pełen profesjonalizm. Relacja trener- klient bardzo jasna, uprzejma, z dawką humoru.


GINGER



Copyright © Poznaj Ginger