A waga rośnie...



Bardzo często słyszę pytanie od klientów " kiedy będą efekty"?
Książkowa odpowiedz brzmi "po 2-3 miesiącach"- oczywiście wszytko zależy od nas samych, naszej determinacji.

I to właśnie sprawdzamy z Michałem, wiarygodność terminologii.
Minęły ponad 3 miesiące Treningów Personalnych, efekty witajcie:)!

Nabrałam masy mięśniowej i może nie uwierzycie ale na starcie 56,2 kg, teraz 61:)
Spokojnie, nie przerażajcie się wagą, "podobno" wyglądam zajebiście!;)

I tak właściwie się czuję!
I ta pewność siebie, która mi towarzyszy przechadzając się po siłowni między zaczepiającymi żartobliwie Panami:) ( Pozdrawiam oczywiście;P ).

Trochę dotyrałam ale warto było:)

W kolejnej fazie skupimy się z Michałem na tym, bym nabrała trochę siły.
Po moim powrocie z nart będziemy ćwiczyć 3 dniowym planem treningowym ukierunkowanym na wzrost siły w podstawowych ćwiczeniach wielostawowych.

I to co mi się najbardziej podoba, dodamy trening metaboliczny w postaci interwałów :)
Już nie mogę się doczekać!:)


GINGER


Copyright © Poznaj Ginger