Start do Nart, Zakopane



Mój ostatni wyjazd, przed ostatni akcji Startu do Nart.
Chyba nie muszę przedstawiać Państwu tego kurortu;)

Może warunki narciarskie nie są najlepsze ale te zimowe miasteczko ma do zaoferowanie jeszcze wiele atrakcji.





Z niecierpliwością czekam na tą jedną, dla mnie szczególną.
Liczącego 1800 metrów kwadratowych lodowiska:)
Posiada sztuczne oświetlenie więc będzie można pośmigać do wieczora:)

Michał, mój TP będzie mi w tym wszystkim towarzyszył:)
Oby wykazał się kreatywnością i opracował dla mnie trening na tafli lodu;)
Kolejne urozmaicenie naszej współpracy.





Jeżeli ktoś z Was chce wykorzystać resztki Zakopiańskiego śniegu, zapraszam na stok Harenda.
Tam oczywiście ze mą rozgrzeweczki, gorąca herbata, gry i zabawy.






                                                   Zwarci i gotowi, czekamy na Was! :)






GINGER



Copyright © Poznaj Ginger