Dobry trening, dobre samopoczucie...




Podpytujecie mnie, co tam słychać na treningach z Michałem, Trenerem Personalnym.
Oczywiście nadal ciężko pracujemy!
Na dzień dzisiejszy ciężko by mi było zrezygnować z tego rodzaju treningu.





Czuję się coraz silniejsza, moja technika jest całkiem poprawna a mój Trener chyba zadowolony:)
Siłownia już mnie tak nie przeraża i polecam, nie tylko dla urozmaicenia ale też dla poszerzenia własnej świadomości treningowej.

Od Trenera Personalnego wiele się dowiesz, nauczysz. Na każde pytanie skierowane do Michała uzyskuję profesjonalną odpowiedź.

Trenerzy są do Waszej dyspozycji.

Nawet krótka konwersacja z nimi na temat przebiegu treningu, otworzy Wam oczy na inne rozwiązania ćwiczeń, które w kółko do znudzenia powtarzacie.

Każda zmiana swoich przyzwyczajeń treningowych dobrze wpłynie na Wasz organizm i na Wasze samopoczucie.

Trzymam kciuki za Wasze postępy na treningach, bo moje już widać:)


GINGER



Copyright © Poznaj Ginger