Trochę historii, trochę teorii i trochę praktyki...warsztaty RUN...




Miejsce warsztatów: AWF Warszawa.

To był mój pierwszy raz w tej lokalizacji.
Jestem pod jej wrażeniem.
Ogromny teren przystosowany do trenowania wielu dyscyplin, wypełniony alejkami, skwerami i historycznymi akcentami w formie pomników i tablic pamiątkowych zasłużonych Polskich sportowców.


Pomnik upamiętniający Janusza Kusocińskiego
polskiego lekkoatletę, złotego medalistę olimpijskiego z Los Angeles w biegu na 10 000 m, srebrnego medalistę pierwszych mistrzostw Europy w na dystansie 5 000 m.
Zginął rozstrzelany przez okupantów hitlerowskich.











W samym centrum AWF-u "złoty krąg"
wybitnych osobowości sportu Polskiego.
 A tam jakże mi znany Jerzy Kukuczka, alpinista pochodzący z miejsca gdzie się wychowałam.








Fotorelacja z warsztatów biegowych Reebok.


Lepszych prowadzących być nie mogło!
Okazało się, że bieganie nie jest takie proste jak by się wydawało.
Oczywiście jeżeli nie chcesz sobie zrobić krzywdy!

























Technika, technika... i metoda nauczania biegania opanowana:)
Teraz tylko biegać według zaleceń, a żaden maraton nie będzie mi straszny;D
Fachowych rad odnośnie uprawiania sportu nigdy za wiele!


GINGER




Copyright © Poznaj Ginger