SESJA ZDJĘCIOWA by AGNIESZKA 1




Od mojej szalonej decyzji mija trzeci miesiąc.
I chyba czas na małe podsumowanie...

Skoczyłam na głęboką wodę, to wiem na pewno!
Nie żałuję decyzji, którą podjęłam!
Nabrałam tu mega dużo doświadczenia zawodowego i czuję, że to dopiero początek.
Mam w głowie parę ciekawych pomysłów do realizacji, fajnych projektów:)

Dziś chciałam się z Wami podzielić jednym z nich!

Przez splot ciekawych wydarzeń poznałam wspaniała osobę:)
Wesoła, ambitna, perfekcjonistka!:)
Trochę przypomina mi siebie z trzykrotnie większym powerem;) 
Wspólnie z Agnieszką przygotowałyśmy dla Was kilka sesji w mieście!
Ja zajęłam się stylizacją a Agnieszka fotkami.

Agnieszka prowadzi swojego bloga, zapraszam do obejrzenia!
http://www.muffinkowyfetysh-wytrawnie.pl/
Przepiękne zdjęcia, pyszne przepisy!

Podczas sesji Aga pokazała mi biznesową stronę Warszawy, której jeszcze nie znałam.
Wieżowce, butiki, perfumerie, pracownie...
Myślę, że fotki, które zrobiła trochę Wam przybliżą ten obraz.
Ja jestem oczarowana!
Mam nadzieję, że Was też oczaruję!












BUTY- H&M
KOSZULA- PROMOD
SPÓDNICA- TOP SHOP 


GINGER 


1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger