Sex in the city...ulubiony serial!




Sex w wielkim mieście to mój ulubiony serial! Każdy sezon obejrzałam kilkakrotnie i ciągle do niego wracam:) Czas mija, ja bogatsza o doświadczenia wyciągam z niego dosyć istotne wnioski o relacjach damsko - męskich;). Myślę, że nie jedna z nas znalazła w tym serialu odpowiedź na nurtujące pytanie" dlaczego nie zadzwonił?" ;P Tematy poruszane w tym serialu może czasem błahe to perypetie życia codziennego...tematy, o których większość z nas wstydziłaby się rozmawiać.


Główna bohaterka to moja idolka modowa!
Styl Carrie ciągle inspiruje miliony kobiet na świecie. Ja osobiście utożsamiam się z jej każdą
stylizacją! A szczególnie z jedną- ale o tym później;)

Do serialu stylizacje przygotowywała nowojorska stylistka Patricia Field, a
największe marki świata( Chanel, Dior, Fendi, Balenciagi) dały w serialu niezły pokaz:)

Nie wiem czy wiecie, ale serial sex w wielkim mieście powstał na podstawie książki Candace Bushnell.
Uwaga, NIE polecam! Strata czasu, tym razem ekranizacja przebiła książkę!

Moim zdaniem...
Jeżeli znalazła się osoba, która jeszcze nie widziała serialu, a moda jest jej pasją, polecam go obejrzeć bo jest on wielką inspiracją!

A to od lat moja ulubiona stylizacja bohaterki!!!

Dior...




GINGER


1 komentarz:

  1. Wg mnie rowniez tym razem serial zdecydowanie przebija ksiazke, co jest w sumie rzadkoscia...
    I ja do serialu czesto wracam (bardzo podobal mi sie 3 oraz ostatni sezon), a ta bajkowa sukienka czekajacej na hotelowym, paryskim lozu Carrie jest absolutnie przecudna, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger