Smakując Toskanię...inspiracja wakacyjna


Kiedy najczęściej sięgamy po książkę...?

Moja dobra znajoma (bibliotekarka) to pytanie zamieniłaby, na pytanie" kiedy jej nie trzymamy w ręce...?!".
Z tego co się ostatnio od niej dowiedziałam, nie ma "że czegoś nie czyta"!:))))))))

Ja należę do grona tych, którzy muszą mieć ochotę na książkę:)
Przede wszystkim nie kręci mnie nocne czytanie, bo zasypiam:)
W dzień też różnie, bo noszę soczewki...:/
Ale w parku na ławce o każdej porze... to moje ulubione miejsce:)))
Ławka!
Nie koc! Bo też zasnę;))) (szczególnie ostatnio mam wrażenie, że odsypiam połowę życia;))


Co lubię czytać?

Lubię fakty!
Lubię czytać o ciekawych miejscach, które istnieją, do których ewentualnie mogłabym się wybrać.
Ludziach, którzy na własnej skórze czegoś doświadczyli, z którymi mogłabym się utożsamić.

I tu coś Wam polecę, jeżeli czujecie podobnie jak ja:)
Idealna wakacyjna inspiracja i nie tylko!


S m a k u j ą c  T o s k a n i ę
Apetyczna podróż po Italii.





Jeżeli jeszcze nie podjęliście decyzji, który kierunek obrać na wakacje warto się zagłębić w tę książkę.
Wyznacza ona kulinarny szlak oraz ukazuje najpiękniejsze zakątki Toskanii.

W książce znajduje się 100 inspirujących przepisów, które autorka latami zbierała od znajomych i sąsiadów.
Po jej przeczytaniu gwarantuje Wam, że na nowo odkryjecie smaki życia!

A moim marzeniem po przeczytaniu tej książki jest...! Ciiii.... nie powiem bo się nie spełni;D !



GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger