...Gdańsk /FOTOrelacja


G  D  A Ń  S  K 
_________________________________________________________________________________

w r z e s i e ń /2 0 1 4


Piękne kamienice, mnóstwo zaskakujących swoim urokiem alejek do spacerowania, sklepiki z rękodziełem... to tylko skrawek tego, czym zachwyca Gdańsk!:)
Kolejne Polskie miasto, które kiedyś przekreśliłam, a teraz znajduje się w moim prywatnym miejskim przewodniku!:)))

Poza sezonem, spokojnym tempem spacerowicza, obeszliśmy tyle, ile się tylko dało!!!
Ciężko było wybrać między fotografowaniem miasta, a czerpaniem z chwili...:))
Jeden dzień w takim miejscu to zdecydowanie za mało dla mnie!:)

A Wy kiedy ostatnio odwiedzaliście nasz Polskie morze?;)
Mam nadzieję, że moja fotorelacja wzbudzi Wasze zainteresowaniem również tym miastem!:)))



GINGER












































1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger