Dziś w roli głównej....D Y N I A część 1



s e z o n   n a...  P U M P K I N 
________________________________________



W mojej pracy i pewnie w każdej innej, gdy ludzie pracują ze sobą po kilka lat, w rozmowach tworzy się "pracowniczy slang".
W branży fitness, w większości klubów Panie, które przychodzą poćwiczyć przed świętami, wakacjami czy sylwestrem...  nazywane są "sezonówki":)
Oczywiście to nie jest w żaden sposób obraźliwe, taki skrót używany jest w kontekście np. układania grafików wakacyjnych ;))))

Ja sama, muszę teraz się tak nazwać!:)
Jeżeli coś by mnie mogło ściągnąć do kuchni i trzymać tam pięć godzin to tylko "coś" sezonowego, coś co proponuje nam natura podczas zmiany pory roku!:))) 
Zatem kuchenna sezonówka ze mnie jest i wcale się tego nie wstydzę;))))!!!

Nadszedł czas na dynie!
Warzywo bogate w minerały i witaminy! Ma w sobie dużo cynku, więc polecam ją mężczyznom;D
A dla kobiet dobra wiadomość! 
Dynia ma niewiele kalorii, można z nią nieźle poszaleć w kuchni:)!

Postanowiłam, że dynia rozpieści mnie na słodko!:)
Dyniowe muffiny z twarogiem- szybko, smacznie, perfectto! 
Na blogach kulinarnych roi się od przepisów na takie muffiny, polecam przejrzeć i wybrać coś dla siebie!:)



GINGER

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger