...biegamy, biegamyyyyyyy



R  U   N
______________________________________________________________________________



Witajcie!:)

Jeszcze kilka dni temu słyszałam od mamy " synoptycy zapowiadają, zimy w tym roku nie będzie!", Długo nie musiałam czekać! 
Podczas świątecznej wycieczki do Pszczyny stopy mi tak odmarzły, że na długo to popamiętam i na pewno nie zapomnę już o zimowych skarpetach:)

Minusowa temperatura, oszronione drzewa, lód na chodnikach, przebijające się słońce... to zima, którą w takiej postaci uwielbiam...!
A jeszcze bardziej uwielbiam zimowy bieg!:)
Po takiej przerwie, postawiłam na spokojną przebieżkę z niedużym dystansem, w sam raz na rozruch!
Zachęcam każdego, kto obawia się takiej pogody! 
Co prawda odmarzł mi tyłek i lica, ale było warto!



GINGER












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger