1.01.2015 ROK, czas 8: 30 START !!!




POSTANOWIENIA NOWOROCZNE
____________________________________________________________________________




Witam Kochani w 2015 roku!
Życzę Wam, by ten rok był przede wszystkim rokiem realizacji celów!
Celów, których Wam się nie udało osiągnąć w 2014 i nowych, które sobie wyznaczycie!

Ja postanowiłam wejść w ten Nok Rok  z pełną świadomością umysłu, czyli bez % ;D
Sylwestra spędziłam z Anime, wypijając o północy lampkę szampana serwowaną przez Kino Kultura, które znajduje się w samym sercu stolicy, nieopodal Pałacu Prezydenta.
W przerwie podziwiałam pokaz sztucznych ogni, a w głowie przewijały się myśli, jak zdjęcia, urywki z mojego życia...

Sylwester to chwila wzniosła. Pewnie każdy z Was robi w głowie podsumowanie....
Najważniejsze, by wysunąć wnioski, uczyć się na błędach, a w momencie triumfu nie osiadać na laurach.
Wiem, wiem...łatwo się mówi ale trzymam za Was kciuki!







Skoro zachowałam sylwestrową fit formę, postanowiłam z rana pobiegać:))))))
Puste ulice ułatwiły mi wybór trasy, poprawiło to ogromnie moje noworoczne samopoczucie:)
Polecam!



GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger