Migawki Świąteczne....


W  OBIEKTYWIE  GINGER
________________________________________________________________________



Witajcie,

Trochę zmęczona, trochę wypoczęta wracam do Was po świątecznej przerwie:)
Jak się macie? Bo ja wspaniale!
Może nie uwierzycie ale cieszę się, że  już po wszystkim:]
Im dłuższa przerwa od rutyny dnia codziennego, tym trudniej do niej wrócić...
Ja już jestem u siebie i choć smutno mi, że zostawiałam Was Wszystkich, to nie ma jak w domu... :)

Wspaniałe jedzenie, mnóstwo łakoci, rodzina i przyjaciele wypełnili po brzegi mój czas, a moją walizkę wypełniły wspaniałe prezenty:)
Wszystkim Wam serdecznie dziękuję za gościnność i hojność.

Wieeeeeeem, że czasem jestem nieznośna, rządzę i każe pozować do fotek, ale efekty tych wspólnych sesji naprawdę są niesamowite...
Jesteście wszyscy wspaniali i wyjątkowi :*







GINGER


2 komentarze:

Copyright © Poznaj Ginger