Kulinarnie/ fit bułeczki + świeża rzeżucha..



B U Ł E C Z K I . . .
__________________________________________________________________________

z  r z e ż u c h ą 



Hej Kochani:)
Zanim opublikuje posta z poniedziałkowego stepowania, podzielę się z Wami przepisem na zdrowe bułeczki. Ja osobiście odrzuciłam pieczywo z mojej diety, ale dla tych którzy mają z tym problem, fajne rozwiązanie na niedzielne śniadanko:)

Co potrzebujemy, oczywiście niewiele ;)
Orzechy laskowe, włoskie, siemię lniane, słonecznik, sezam, pestki dyni, żurawina, 4 jaja.
Zmiksujcie jaja i wymieszajcie wszystkie składniki razem.
60 min w piekarniku, 180 stopni i gotowe!
Pełna swoboda w doborze składników, oraz foremki.
A jak zrobicie w podłużnej foremce, to wyjdzie chlebek;D

Od tygodnia chodził za mną ten przepis, bo zasiałam w domu rzeżuchę i chciałam ją na kanapeczce skonsumować.
Też tak macie, że ciągle szukacie odrobiny wiosennego akcentu?
To już chyba z tęsknoty za nią...

A propos wiosny, ja powoli zaczynam pakować walizki, bo przede mną wiosenno- urodzinowy wyjazd z moim ragazzo;)))
Będziemy wytrwale szukać ciepłych promieni słonecznych i soczystej zieleni.
Szczegóły będziecie mogli śledzić na moim instagramie.



GINGER

























1 komentarz:

  1. Mniam! Koniecznie musisz je upichcić 13go marca ... ;-)
    Tęsknoooooooooooooooo mi!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger