ROLKUJEMY

5 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO W WOLNYM CZASIE ZAMIAST SZPILEK WŁOŻYĆ ROLKI.


Od dłuższego czasu w naszym kraju aktywność fizyczna to temat numer jeden.
W związku z moją zmianą miejsca zamieszkania, mogę porównać w tym temacie rozwój dwóch miast. Wiem, że stolica to miejsce gdzie jest największy rozwój pod każdym względem, ale po roku mieszkania pragnę to tylko tu potwierdzić.

Mieszkańcy stolicy mają wiele możliwości, by zachować fit formę, szczególnie w letnim sezonie. Ścieżki rowerowe, skwery do przeprowadzenia zajęć fitness w plenerze, trasy dla rolkarzy. I o tym ostatnim dzisiaj będzie mowa.

Nie mogłam się dłużej temu przyglądać! ;)
Też tak macie, jak ktoś fajnie sobie biegnie, skacze albo jedzie, że też tak chcecie?
Ja tak właśnie mam i dlatego tego lata stawiam na rolki!
Tyle gładkiego asfaltu, muszę go wykorzystać:]


1. Jazda na rolkach to trening aerobowy, a co za tym idzie? Spalamy zbędne kalorie;)

2. Podczas regularnych treningów na rolkach poprawimy swoją kondycję fizyczną.

3. Jeżeli chcemy ujędrnić nasze pośladki, to rolki nam w tym najlepiej pomogą, ponieważ angażujemy podczas jazdy bardzo mocno mięśnie pośladkowe.

4. Dla pań, które narzekają, że maja zbyt duże łydki i nie mogą biegać, to dobra alternatywa.
Noga jest unieruchomiona w bucie i łydki nie są aż tak zaangażowane jak przy biegu.

5. Jada na rolkach jest wielką frajdą, moim zdaniem świetnie poprawia samopoczucie:)






Mam nadzieję, że Was trochę zmotywowałam...:)


GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger