CO MOŻEMY ROBIĆ NA PLAŻY?

Warszawa ostatnio intensywnie udowadnia, że plaże nie koniecznie muszą znajdować się przy nadmorskich kurortach. 
Udowadnia również, że nie tylko służą do leżenia- z czym w większości nam się kojarzą.
Jakie rozrywki proponują nam plaże nad Wisłą w samym centrum?
Otóż wszelakie!
24 godziny na dobę intensywnie wykorzystywane są przez mieszkańców.



Rano, zajęcia fitness.
W południe, rozrywki siatkarskie i inne sporty drużynowe.
Wieczorami, kino plenerowe.
Nocami, świetne imprezy;)
A ostatnio nawet trafiłam na "wyprzedaże garażowe"co mnie bardzo ucieszyło:)

Niestety, mój dobry humor związany z tym faktem nie trwał długo...:/
Piasek był tak nagrzany przez ostatnie upały, że nie byłam w stanie nawet na chwilkę przystanąć przy stoisku:(
Ale specjalnie dla Was dzielnie pstryknęłam parę fotek, by pokazać Wam jak to wygląda:)




GINGER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger