inspiracje kulinarne...KOTLETY

 
F I T
k o t l e t y
____________________________________________________________________________________
 
 
 
Trochę się tu kulinarnie porobiło, ale od jakiegoś czasu postawiłam na zdrowe odżywianie i dlatego od czasu do czasu pojawią się tu moje ulubione fit przepisy.
Od dwóch miesięcy stosuję się do fit diety, co ma na celu przede wszystkim zwiększyć moja siłę podczas pracy jako instruktor. Od wielu lat pracuję w tym zawodzie, zawsze wychodziłam z założenia, skoro tyle ćwiczę, to mogę sobie na wszystko pozwolić.
Otóż był to wielki błąd, bo złym odżywianiem niszczyłam efekty mojego treningu na sali.
 
 
Odżywianie + trening = fit sylwetka
 
 
Za krótki okres żeby oceniać rezultaty mojej pracy, ale forma na pewno rośnie!
Odstawienie cukrów i % na okres letni to nie lada wyzwanie, ale co nas nie zbije.....
Przecież nie byłabym sobą gdybym nie podniosła sobie znowu poprzeczki, może po letnim okresie kogoś z Was zainspiruje;)
 
 

 
 
Przygotowanie:
Cukinię zetrzeć na tarce na grube oczka, ser pokroić w kosteczkę i wymieszać z odcedzonym tuńczykiem i jajkiem.
Wyrobić ręcznie kotlety i powoli smażyć na oleju kokosowym.
 
Smacznego!
 
GINGER
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger