mini PODSUMOWANIE WAKACYJNEGO must have


W  H  I  T  E
t- s h i r t
____________________________________
  m u s t  h a v e
   2 0 1 5


Koniec lata nadchodzi wielkimi krokami, ale ja jeszcze nie zamierzam chować letniej garderoby.
Przede mną wymarzony urlop, gdzie lato jest jeszcze w pełnym wymiarze:)
Czas na podjęcie decyzji co ze sobą zabrać i co najlepiej  sprawdzi się na upalnym półwyspie !
Niewątpliwie jest taka rzecz, MUST HAVE tego sezonu- BIAŁY, klasyczny t- shirt.
Można z niego stworzyć wiele stylizacji na każdą okazję.
W tym roku królował w mojej szafie i na pewno zapakuję do walizki parę sztuk tego towaru ;D
Kto w niego zwątpił i nie wypełnił nim swojej szafy, to może go jeszcze przekonam.
Przygotowałam dla Was małą inspirację przedstawiającą go w 3 różnych odsłonach.
 
 


1. Przedłużony klasyczny t- shirt z rozcięciami na bokach.
    świetnie prezentuje się z paseczkiem lub saszetką,
    idealnie na wyjazd. PAKUJEMY!
 
 



2. Dekolt w serek( w tym sezonie nosimy im większy, tym lepszy)
    wydłuży Ci szyję i wyeksponuje opaleniznę.
    W tym wydaniu t- shirt nadaje sukience nieformalny wygląd
    ale zachowuje klasyczną elegancję. PAKUJEMY!
 
 
 
 
 
3.  Biały t- shirt na beach party.
     Luźny, krótki fason łagodzi cekinową kreację.
     Będziesz zauważona ale nie przyciągniesz tym
     kłopotów;) PAKUJEMY!
 



 
Mam nadzieje, że Was przekonałam i na ostatnie ciepłe dni lata coś wykombinujecie;)
Ja już prawie spakowana zaczynam odliczanie.
 
 




GINGER




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger