FIT & FOTO konkurs...


I 
F I T N E S S
_______________________________________
 


Hej Kochani
Dziś się trochę pochwale:))))

Niedawno wspominałam Wam o Pannie V, która zrobiła mi piękną sesje na bloga.
Pamiętacie?;)
Jeżeli nie to Wam pokrótce przypomnę...
Panna V, to młode dziewczę z wielką pasją do życia.
Uśmiechnięta, energiczna, można by wymieniać i wymieniać...odsyłam na jej bloga < klik

Ale do rzeczy!
Z Panna V (latem)  wzięłyśmy udział w konkursie fotograficznym, tematem była fit fotka i udało nam się wygrać! :)))))))))))))
Długo trzeba było czekać na nagrodę ale opłaciło się!
Dostałam piękne nowe butki z Pumy i gadżety.
Do pracy na pewno się przydadzą;)




Od tygodnia testuje buty i choć nie przepadam za modelami z materiału naprawdę jestem zadowolona!:)
Pamiętajcie, trzeba mocno wierzyć w siebie, w swoje pasje i w swoje marzenia!;)

Na górze przedstawiam Wam fotkę z konkursu, a na dole nowe Pumy.


GINGER

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger