FIT WALENTYNKI, CALYPSO Białołęka- Fitness Club

W A L E N T Y N K I
_____________________________________________________________________________________
j a k  t o  j e s t  z  t y m  ś w i ę t e m . . .




Miłość, uczucie które raz dodaje Ci skrzydeł, a raz Ci je podcina...
Miłość, pojawia się tam, gdzie najmniej się jej spodziewasz...
Miłość, pielęgnowana rozkwita, zaniedbywana gaśnie...
Miłość, każdego w życiu kiedyś spotka, na pewno nikogo nie pominie...


Moi Drodzy,

Miłość niewątpliwie zawsze była, jest i zawsze będzie!
Czy jest nam potrzebny dzień, w którym będziemy ją mocniej świętować?
Czy jest to zbyteczne, bo kochając, nasze gesty i słowa codziennie dają tego dowód?

Dzień Świętego Walentego ma swoich zagorzałych fanów oraz przeciwników.
Do której grupy się zaliczasz?
Szczerze, ja ostatnio nad tym się solidnie zastanawiałam...
Wnioski?
Mogę świętować, jak mam co świętować i pewnie większość z Was tak ma;)
Single i singielki odcinają się od całej tej otoczki a "wielka miłość" celebruje!

Ja mam dla Was FIT propozycję, na nadchodzący weekend Walentynkowy.
Chcecie razem z partnerem wspólnie spędzić to święto, ale nudzą Was już komercyjne rozwiązania na ten dzień?

Możecie przyjść do nas, do Calypso(Białołęka).
Specjalnie dla Was i dla zdrowia Waszej miłości mamy niebanalną propozycję wspólnych zajęć.
Do tego dochodzi super energia instruktorów, którzy zrobią wszystko, by podczas treningów dobrze się z Wami bawić!

Przesyłam Wam FIT miłość :*
Do zobaczenia

Plakat wykonał dla Was Paweł Pawsa.
Dziękuję i polecam usługi Pawła.


GINGER







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger