MARATON Fitness/ foto i video relacja


. . . Z  M I Ł O Ś C I  DO  S P O R T U
_________________________________________________________________________________


Witajcie Kochani,

Dziś mogę śmiało powiedzieć, że mamy coraz więcej FIT wariatów;)
Podczas maratonu, na każdych zajęciach  panowała rewelacyjna frekwencja.
Buzie uśmiechnięte, gotowe do wspólnego działania.
To oznacza, że mamy w sobie wielką dawkę energii, aby w ten sposób spędzać razem wolny czas.

Dla mnie, osobiście ten mały event miał jeszcze większe znaczenie.
W grudniu ukończyłam kurs Menagera Sportu i organizacja tego maratonu, była moją praktyką zawodową, którą koniecznie musiałam odbyć.
Melduje, że zadanie zostało wykonane!

Jeszcze raz dziękuję instruktorą za pomoc oraz Pawłowi Pawsa za świetny plakat.
Mam nadzieję, że zawsze będzie przy mnie tak zaangażowana grupa.
Dla zainteresowanych, więcej fotek na fb klubu, Calypso Białołęka.


GINGER











                                  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger