KULINARNE FIT inspiracje/ p l a c k i n a s ł o d k o

#kucharka
#testerka
#fitneska

Witajcie Kochani

Przybywam z kolejną propozycją na drugie śniadanie.
Tym razem inspirację zaczerpnęłam z książki kucharskiej A.Lewandowskiej, która miała ostatnio swoją premierę. 
W książce Ania dzieli się swoimi 170 przepisami, które sama opracowała i testowała.

W związku z Euro2016, które właśnie trwa i pokładaniem nadziei na wygraną, która w dużym stopniu zależny od kondycji fizycznej i gry jej męża, postanowiłam zaufać Ani w tej kwestii i kupić tę książkę.


Przepiękne zdjęcia w środku, trochę haseł motywacyjnych- podoba mi się!


PLACKI Z JAJEK
Z MĄKĄ KOKOSOWĄ/ by Ann

#2-3 łyżki oleju kokosowego
#4 jaja
#2 szklanki mąki kokosowej
#łyżka cynamonu
#łyżka wody
#szczypta soli morskiej
#syrop klonowy do polania, ja polałam musem truskawkowym

Wszystko wymieszać.
Smażyć około 1 minuty na stronę.


Placuszki bardzo sycące!

P O L E C A M 


GINGER











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger