A P E L ! do kierowców samochodów

3 nieprzemyślane zachowania kierowców na drodze, względem skuterzysty.

1 Korzystanie ze spryskiwacza do szyb podczas jazdy, lub na czerwonym świetle. Drodzy kierowcy, kiedy wieje wiatr lub Wasz spryskiwacz jest źle ustawiony i promień płynu do spryskiwacza kieruje się na kask stojącego lub jadącego obok Was skuterzysty, stwarzacie zagrożenie wypadkowe dla siebie, osoby jadącej na skuterze oraz wszystkich innych kierowców. Niestety kaski nie posiadają wycieraczek i nie jesteśmy w stanie kontynuować bezpiecznej jazdy. Proszę w lato rozejrzyjcie się wykonując tą czynność.

2 Włączanie się do ruchu. Każdy z nas wie, że skuterem nie osiągniemy prędkości podobnej do samochodu, ale jest ona na tyle szybka, że droga hamowania jest równie  długa. Drogi kierowco, nie wyjeżdżaj na drogę "na siłę" przed rozpędzonego skuterzystę ! Nic Ci się nie stanie jak przez chwile pojedziesz za nim 50 km/h ;P 
Niech skuterzysta poczuję się na drodze bezpieczny!

3 Wyprzedzanie skuterzysty temat rzeka...:( Każdy z nas ma prawo poruszać się po jezdni. Nie wymagam, by wszyscy jeździli 50 km/h- jak przepisy nakazują;D, ale jeżeli ja jadę skuterem 50 km/h, to ostentacyjne wyprzedzenie mnie z bliskiej odległości z piskiem opon tzw" na pełnej piździe" nie przyspieszy mojego ruchu na drodze, wręcz przeciwnie:-(

A p e l !

Jeżdżąc w lato na skuterze po mieście:

* Nie mam bezpiecznej odzieży, która ochroni mnie przed upadkiem!

*Nie mam wokół siebie karoserii, która jest w stanie zapobiec mojej kontuzji!

* nie mam poduszki powietrznej, która jest w stanie zapobiec mojej śmierci!;-(




GINGER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger