ZAWÓD FOTOGRAF


Kochani,

Kto mnie dobrze zna ten wie, że fotografia od zawsze była bliska memu sercu.
‘Miliony’ pejzaży z wakacji, ciągły zachwyt architekturą i niekończące się‘ poczekaj tylko zrobię zdjęcie’ utwierdziło mnie w przekonaniu, że naprawdę lubię fotografować i że chcę zajmować się tym profesjonalnie.

To było rak temu, a teraz mogę śmiało oznajmić, że zapraszam do współpracy, zapraszam na P R O F E S J O N A L N E sesje zdjęciowe:)!

Myślę, że połączę swoje dwie pasje (fitness, fotografię) i głównie skupię się na sesjach sportowych.
W moim archiwum nie ma jeszcze zbyt wiele, ale zapraszam do zapoznania się z moją stroną internetową WWW.capturethemoment.pl .

A przy okazji pragnę pochwalić się moim końcowym osiągnięciem, a mianowicie, moja praca dyplomowa została wyróżniona z pośród innych i umieszczona do oglądania w Galerii ZPAF - Związek Polskich Artystów Fotografików ( do 20 lipca) w Katowicach na ulicy Świętego Jana 10 (środy, czwartki piątki 17:00-20:00).

Serdecznie zapraszam:)

A teraz krótki filmik z obrony Pracy Dyplomowej oraz Wernisażu, który odbył się w zeszłym tygodniu.

Ps. Dziękuję za wsparcie mojemu chłopakowi Michałowi, przyjaciółkom oraz mamie ! :-* :)




GINGER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger