Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose Della Vita

Pamiętacie? Na pewno! A czy kiedyś zagłębialiście się w jej tekst? Jeżeli nie to polecam na chwilkę przysiąść, włączyć głośniej i przeżyć tę opowieść miłosną. Pewnie niejeden z Was, utożsami się z jej historią.

GINGER
.
                 .     



Tłumaczenie:

To są ludzkie sytuacje
Te chwile między nami
Rozłąki i powroty
Abyśmy potem zupełnie się nie rozumieli
Teraz, jak widzisz
Myślę o tobie… tak… od jakiegoś czasu

Są to ludzkie warunki
Czuć się dobrze albo nie
Może zależeć od dni
Od tęsknot, które mam
Teraz, jak widzisz
Myślę o tobie

Zupełnie jakby ten czas nigdy nie przeminął
Gdzie byliśmy, czym jesteśmy teraz
Zesłańcy serca, jedyne czym każdy jest
Za ogrodzeniem swojej pychy
Myślę o tobie
Myślę o nas...

To są rzeczy z życia
Dzieją się mniej więcej tak
I było już wysiłkiem
Dotrzeć aż tutaj
Teraz… jak widzisz
Jestem jeszcze na nogach
Ponieważ
Ludzkie są wszystkie moje sny
Złapię je w moje ręce, tak, ponieważ
Ludzkie są wszystkie moje sny
Złapię je w moje ręce

To są rzeczy z życia
Ale gdzie to życie teraz jest, gdzie jest, gdzie jest
Jeśli odkąd odeszła
Pościg trwa, gdzie teraz jest, gdzie jest
Teraz, jak widzisz
Dotąd myślę o tobie

Ta noc, która mija powoli obok mnie
Staram się stawić jej czoło, schwycić ją
I jeśli biorę zakręty serca, wpadając nieco w poślizg
Pragnę ją sprowokować również teraz gdy, gdy
Myślę o tobie
Myślę o nas
Od pewnego czasu
Już
Od pewnego czasu…

1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger