Żegnaj 2013...!



Witaj 2014 !

Nie będę się już cofała w przeszłość i rozpamiętywała jej.
I nie spiszę tego roku na straty, bo gdzie tu straty...?

Kończąc ten rok nie zatrzasnę za sobą wielkich drzwi, bo przez te drzwi wchodzi za dużo dobrego.
Zamknę tylko małe okienko.




Skupię się na tym co zyskałam, a zyskałam wiele.

Dziękuję Natalii, Kochana pomagałaś mi wstać za każdym razem kiedy w tym roku upadałam. Troska jaką mnie obdarowałaś, jako obca mi  osoba, pomogła mi przetrwać i stanąć na nogi:*

Dziękuje Martynie, nie muszę chyba pisać czego dokonałaś, to chyba po mnie widać:) Uśmiech na mojej twarzy po tym wyjeździe, dokładanie jak obiecywałaś...:)

Monia, Twoje życiowe analizy to dla mnie doping;) Ewa, Twoja kąśliwość mnie zawsze rozbraja:)
Mirella, nie wyobrażam sobie dnia bez rozmowy z Tobą, dzięki Tobie jestem "na bieżąco";D hiihhi

I mój najmocniejszy fundament, KASIA, KAMILA, LIPKA wsparcie najsilniejsze. DZIĘKUJĘ!
Dostałam od Was, w tych najgorszych chwilach dach nad głową i jedzenie ;)) Kamisiu, dziękuję, że trzymałaś mnie za rękę w tę najtragiczniejszą noc:(

I dziękuję każdemu co stoi obok mnie, dzieli ze mną pasję i towarzyszy mi na nowej drodze.

Oby ten Nowy Rok  2014 był dla mnie i dla Was jeszcze owocniejszy.

Życzę Wam zdrowia, bo tylko od niego zależy intensywność naszego życia!

GINGER




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger