Podsumowanie roku biegowego GINGER...



Właśnie obchodzę rocznicę regularnego biegania:)
Przeglądam statystyki na endomondo i widzę, ewidentny rozwój biegowy, aż miło popatrzeć  na swoje osiągnięcia w tej dyscyplinie.

Jestem z siebie dumna ale uznaje ten rok za rozgrzewkę.
Poznałam swoje możliwości i słabości.
Postawiłam sobie nowe cele.

Z początkiem roku 2013, zaczynając przygodę z bieganiem szukałam ujścia bólu sytuacji, która mi się przydarzyła. Z biegankiem ułożyłam sobie życie na nowo:) Bieg- jest moja tabletką szczęścia a ludzie którzy dzielą ze mną tę pasję stają się  nieodłącznym elementem mojego życia:)

Dziękuję za wsparcie i doping!

GINGER


2 komentarze:

  1. Go Go Ginger !!
    Trzymam kciuki za nowe kilometry i życzę zmotywowania mnie do biegu ;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Ci życzę pełnej motywacji do biegu, od Nowego Roku :):*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger