Zimowy przysmak na każdą okazję...



Nie jestem fanką gotowania. Jeżeli wybieram potrawę do przyrządzenia musi iść za tym szybki prosty przepis. Wolę degustować potrawy, zachwycać się nimi i ludźmi, którzy z pasją je tworzą.

Ostatnio staram się trzymać na wodzy rządzę do czekolady, dlatego zakupiłam mnóstwo owoców. Wczoraj sałatka owocowa z której zostało dużo jabłek i mi się przypomniało! :)




                                  Proste, szybkie i mega smaczne na ciepło, jabłka z kruszonką:)

                                                                            6 jabłek
                                                                           1/4 masła
                                                                       4 -5 łyżek mąki
                                                                       2 łyżeczki kakao
                                                                              cukier
                                                                            cynamon





Ostrugać jabłka pokroić w kosteczkę umieścić w naczyniu. Posypać cukrem i cynamonem. Masło z mąka i łyżeczką cukru gnieciemy ręką do uzyskania jednolitej konsystencji.
Dzielimy na pół i jedna z połówek zasypujemy kakao. Gotową kruszonką posypujemy jabłka.
40 min w piekarniku 160 stopni:)





Zapach pieczonych jabłek unosi się długo w domu niesamowicie.
Co Ty na to Małpeczko, znałaś to czy Cie zaskoczyłam? :)


GINGER


1 komentarz:

  1. Oj Basiu moja droga, jabłkami z kruszonką to Ty mnie słońce nie zaskoczysz ;p Tu masz np. z rabarbarem :)) Ale zdjęcia - śliczne! Jestem z Ciebie dumna :-))

    http://zmyslowoprzezswiat.blogspot.com/2012/07/r-b-r-b-r-crumble.html

    Buuuuuzia! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger