Start do nart



FERIE, Witajcie !!!

Dla narciarzy zaczyna się gorący okres w zimowej aurze:)
Dla mnie zaczyna się super projekt, w którym mam zaszczyt brać udział! :)))))))))))))

Start do nart, akcja "ferie 2014" radia zet, polopiryny i tvn.

6 miast, nie tylko w Polsce... ( których nie mogę jeszcze zdradzić bo toczą się konkursy...słuchajcie zet-ki i oglądajcie tvn).
W każdym mieście, co weekend od piątku 24 stycznia, zaczynamy zabawę na śniegu.
Pomożemy Wam spędzić aktywnie wypoczynek i zdopingujemy do brania udziału w konkursach zimowych:)





Moja rola w tym wszystkim  jest taka by was porządnie rozgrzewać na stoku narciarskim, przygotować do jazdy na nartach by obyło się bez kontuzji:) A sami pewnie wiecie, że w każdym sporcie rozgrzewka to podstawa.

Towarzyszyć mi będzie mój Trener Personalny Michał:) Będziemy mieli okazję urozmaicić nasze treningi jazdą na nartach, bieganiem po śniegu. Na bieżąco będziemy zdawać relacje wykonanych treningów w plenerze.

Widzimy się zatem w piątek,  na stoku w Tatrzańskiej Łomnicy:)
Kto jeszcze nie ma  planów zapraszam do najnowocześniejszego ośrodka narciarskiego w Tatrach.


                                                                                                                                                                      

GINGER



Copyright © Poznaj Ginger