Kiedy ubrać szorty...?



Szorty- ryzykowne ale seksowne!
Bo, który ragazzo nie lubi podziwiać kobiecych nóg w letnim sezonie;)






Zawsze nurtował mnie ten element modowy.
Może dlatego, że ciągle popełniamy podstawowy błąd z czym je nosić i na jakie okazje?
Zazwyczaj staram się być w pełni świadomym użytkownikiem mody i uważam że nawet największy bubel modowy jest w stanie się sprawdzić, kiedy trafi do odpowiedniej osoby.

W mojej letniej garderobie, nie będę ukrywać, królują spódnice i sukienki:)
Na trzecim miejscu koszule typu oversize! Szorty na wyjście dla mnie nie istnieją!
Uważam, że są zbyt basic, a jako kobiety posiadamy ogromny wachlarz możliwości z których możemy korzystać szczególnie w lato!






Śmiem sobie twierdzić, iż ubierając je można bardzo łatwo otrzeć się o kicz i popełnić faux pas!
Czasem mam wrażenie, że kobiety są leniwe i naciągają je na tyłek przy każdej okazji tłumacząc się "bo ciepło"!

Tak, oczywiście.. na wszelkie sytuacje niezobowiązujące, swobodne, weekendowe, krótkie jeansowe spodenki będą się sprawdzały! Z koszulą oversize- nie będę się nawet czepiać;)






Od mężczyzn wymagamy w restauracjach długich spodni i pełnego obuwia, a od kobiet?
Patrząc czasem jak kobiety ubierają się na takie wyjście zastanawiam się czy przypadkiem też nie powinny mieć jakiegoś nakazu!;)






Jako kobiety chcemy być piękne, uwodzić i czuć się wyjątkowo.
Przecież nie po to całą zimę ciężko pracujemy nad swoją sylwetką, by tylko pokazać nogi w szortach!
Pokażcie coś więcej!
Pokażcie, że jesteście świadomymi swojego piękna kobietami, pokażcie, że każda okazja czyni z Was wyjątkowe!


GINGER



1 komentarz:

  1. Ja lubię spodenki krótkie, ale do bieganie - tylko wtedy. Kupiłam sobie fajne czerwone Adidasa na vip-republic.pl. Dałam ponad 100 zł taniej. Bardzo fajnie leżą. Te tutaj pokazane też są ładne, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger