Zapraszam na spacer do Skaryszaka... :)))




Park, o którym Wam już nie raz wspominałam mieści się niedaleko mnie i często go odwiedzam:)
W Warszawie jest wiele parków miejskich, co mnie osobiście bardzo cieszy!
W autobusie nos nie odkleja mi się od szyby, jak przejeżdżam obok parku jeszcze niepoznanego:)

A zatem zapraszam na mały spacer po Skaryszaku!
Postaram się Was zabrać w moje ulubione miejsca tego parku:)



Najpierw trochę historii dla zainteresowanych... :)






Czystość przede wszystkim!


Z punktu widzenia Ginger;)


Zestaw parkowego spacerowicza:)


Ławka miłosnych uniesień, macie też taką?...może w młodzieńczych wspomnieniach... ?;)


Fit lanczyk, musi być ;)


Cudowny skwer...


...


...


...


...


...



...


Hmm... czy to nasza drużyna narodowa..? ;DDDD


Siłownia w plenerze- ostatnio modny standard parkowy..
Osobiście mam mieszane zdanie na jej temat


Dwa boiska w jednym miejscu... da się?


Łucznictwo o każdej porze dnia cieszy się zainteresowaniem :)





Cena wynajmu kajaku 8 zł!


Wszystko dla relaksu i wypoczynku...


Jeżeli na dzisiejszym spacerze po parku mogło mi czegoś brakować, to tylko tego ;)




GINGER :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger