Mały 'IFAA' sukcesik. video, foto relacja...



Każdy z nas ma swoje życiowe cele.
Dążymy do tego, by je osiągnąć.
Jedni, nie patrząc na ofiary, szybko je zdobywają.
Inni, krok po kroku budując solidny fundament i z pełną świadomością sukcesu, sięgają po niego.

Takie małe ukoronowanie mojej pracy zawodowej przytrafiło mi się ostatnio!
Ku swojemu zaskoczeniu z... podwojoną siłą!






Jako solidny absolwent szkoły IFAA, zostałam nagrodzona za ścieżkę kariery, jaką podążałam wybierając ich szkolenia.
Było mi ogromnie miło odbierać z tego tytułu nagrody z moją fitnessową przyjaciółką Mirelką Nowicką, która również znalazła się w tym zacnym gronie.








 I   n a j w a ż n i e j s z e !

Występ na tej samej scenie, co moja mentorka zawodowa Agnieszka Bota, był dla mnie ogromnym wyróżnieniem i wyzwaniem.
Stres, który mi towarzyszył był nie do opisania!
Opłacało się mu jednak stawić czoła, bo to kolejny duży krok rozwoju w mojej karierze :)









GINGER
Copyright © Poznaj Ginger