Na Saskiej...



Bardzo przyjemnie spędziłam sobotni dzień z mieszkańcami tego rejonu:)
Tłumnie przybyli na wspólne świętowanie!
Picie, jedzenie, różnorodna muzyka.
Czego chcieć więcej:)!


Zapraszam na foto relacje:)!






F a s h i o n 


























Food





























K u l t u r a 




















H a n d   M a d e



















D e s i g n 




W y p r z e d a ż   g a r a ż o w a  !
















M i n i   v i d e o   r e l a c j a  : )





Zaskoczyło mnie dziś to, jak ludzie chętnie brali udział w tym wydarzeniu.
Przed moimi oknami cały wieczór tańczyli tango, walca!:)
Nikt nikomu się nie przyglądał, każdy czerpał z chwili...
Piękna muzyka na żywo, pięknie tańczący ludzie po każdym utworze klaszczący w dłonie!

Nie przypuszczałam, że w Polsce doczekam się takiego widoku.
Oglądając to widowisko prawie się wzruszyłam, ciarki po mnie nie raz przeszły:)!

To miejsce jest moją oazą!
Wyczuwam tu bardzo wysoką kulturę z której postaram się czerpać natchnienie:)!



GINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Poznaj Ginger