Fenomen New Balance...




Chyba najmodniejsze w tym sezonie buty sportowe, które nie koniecznie przeznaczamy do biegania.
Buty te wybiegły z boisk i bieżni wprost do miejskiego stylu.

Jestem ich fanką bo w modzie przede wszystkim cenię sobie wygodę, a jak mogę łączyć wygodę new balance z odrobiną elegancji to w mojej stylizacji dnia codziennego jest dobry balans;)




Przygotowałam dla Was krótką relacje z tego jak powstają te cudeńka:)
Jeżeli chcecie bliżej poznać ciekawą historię new balance odsyłam tutaj!
http://www.newbalance.pl/historia-marki-new-balance








Mam wrażenie, że te buty hipnotyzują i uzależniają, Was też?:)
Mój wzrok ciągle wychwytuje na ulicy nowy kolor, nowy design!
Jeżeli tylko miałabym możliwość, kupiłabym buty new balance w każdej barwie!:)))


GINGER


1 komentarz:

Copyright © Poznaj Ginger