Kettlebell - trening na jędrne pośladki!




W każdej dziedzinie życia mamy coś co nazywamy ulubione bądź nielubiane.
Z biegiem czasu nielubiane może stać się ulubionym...:) 
A ulubione, może się znudzić...:)))
Oto moje 'lubię to' !:)


K e t t l e b e l l 


Po treningach z Michałem Kettlebell stał się moim ulubionym przyrządem do ćwiczeń.
W moim przypadku super sprawdził się w treningu na dolne partie ciała, szczególnie na pośladki:)
Dlatego, postanowiłam Wam pokazać moje ulubione trzy magiczne ćwiczenia;)





                           Video Fitness Club S4


Oto propozycja treningowa na ujędrnienie nóg i pośladków.

Swingi- 15 powtórzeń
Wykroki z przekładaniem kettla- 10 powtórzeń na każdą nogę
Rumuński martwy ciąg- 15 powtórzeń

Bez przerw między ćwiczeniami, 30 sekund przerwy między seriami.
4 serie.



Kettlebell to przyrząd który znajdziecie prawie w każdej siłowni (o czym już pisałam w innym poście).
Zanim zaczniecie robić jakiekolwiek z nim ćwiczenia porozmawiajcie z trenerem na siłowni by ocenił Waszą technikę wykonywania ich w celu bezpieczeństwa!


Życzę Wam szybkich efektów;)



GINGER




1 komentarz:

  1. Dobre ćwiczenia, bardzo przydatny filmik. Sama ćwiczę coś tam z Kettlebell, ale to bardziej na zajęciach fitness i co pokażą, a taką serie 3 ćwiczeń to sobie spokojnie mogę sama zrobić, postaram się zapamiętać :) Wczesniej robiłam takie mieszane treningi np. czasem bez przyrządówe, czasem hantle sporadycznie kettle, ale w sumie przeczytałam, że najwięcej korzyści jest z kettlebell (http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/kettlebell-trening) teraz będę robić już chyba tylko z nimi treningi plus cardio :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Poznaj Ginger